Måste lära mig det här.



Det känns riktigt kul att blogga. Har följt andra bloggar men aldrig tänkt på att blogga själv pga att jag kan verkligen ingenting om sånt här. Skulle vilja designa sidan lite men ska nog fråga någon kunnig om detta så att jag får vara med och lära mig lite :)
Den här bloggen skapade jag för ca 1 år sedan men har aldrig använt den så nu fick jag för mig att jag skulle sätta igång. Ett problem som jag upptäckte här om dagen var att när man ska komma till bloggen så skriver man vitinpiration.blogg.se alltså utan s som ska finnas mellan n och p haha. bloggen heter ju "vit inspiration" men jag har helt enkelt skrivit fel när jag skapade bloggen. Jag hörde av mig till kundservice eller vad det heter men tyvär så går det inte att fixa detta utan att jag måste skapa en ny blogg. Men det tänker jag inte göra nu när jag väl har börjat så nu får det vara som det är haha.
Min storebror kommer hit idag och han är riktigt bra på sånt här, så förhoppningsvis så kan han hjälpa mig att fixa till lite på bloggen. :)


Jag i april förra året. "stockholm"

Nu längtar jag verkligen efter våren! När solen börjar värma och asfalten kommer fram :)
Men nu står  det inte på fören den är här. Det brukar vara så att när vasaloppet är så börjar det droppa ifrån taken, solen värmer och fåglarna kvittrar för fullt. vasaloppet är ett vårtecken för oss som bor här uppe i dalarna.
Men när man tittar ut genom fönstren så tror man inte att det är så snart som det egentligen är eftersom att det ligger ca en halv meter snö ute.

Nu är det dags för mig att sminka mig och blåsa mitt hår sen blir det fika hemma hos mina föräldrar. ÅÅå vad gott det ska bli med glasstårta och pappas goda "gula kaka" :)


Ta hand om er.


Kommentarer
Postat av: Burnett35Jacqueline

I acknowledge that my essays writing skills are poor. I will not improve my skills if I <a href="http://www.essaysprofessors.com/pay-for-essay-writing.html">Pay for Essay Writing</a>. What must I do? Maybe I should come to real professionals

2012-05-04 @ 02:43:13
URL: http://www.essaysprofessors.com
Postat av: FlemingRochelle22

Numbers of students have never used custom writing companies to get <a href="http://marvelousessays.com/essay-order-now.html">essay papers for sale</a> at. Thus, they opined that all custom papers writing firms supposed to be fraud. But, such statements are far from reality.

2012-06-10 @ 22:32:00
URL: http://www.marvelousessays.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0